Kolejna firma zdecydowała się na przeniesienie swojego biura do VIBE – najnowszego projektu Ghelamco realizowanego w biznesowym centrum Warszawy. Rödl & Partner, jedna z wiodących firm doradczych świadczących usługi w zakresie audytu, BPO, doradztwa podatkowego i prawnego oraz consultingu, wynajęła w nim blisko 2500 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej.
Niezwykle się cieszę, że kolejna ceniona firma wybrała VIBE na swoją siedzibę. Nasz projekt budzi duże zainteresowanie najemców, którzy stawiają na niego ze względu na znakomitą lokalizację, najnowocześniejsze rozwiązania, energooszczędny i niskoemisyjny charakter oraz kameralną skalę. Przy tym tempie komercjalizacji jeszcze przed ukończeniem inwestycji będziemy mieć w pełni wynajęty budynek! Gratuluję wyboru firmie Rödl & Partner i życzę dalszego dynamicznego rozwoju, do czego nowe biuro w VIBE z pewnością się przysłuży – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor zarządzający Ghelamco Poland.
Dlaczego przenosimy biuro do VIBE? Nasz wybór jest starannie przemyślany i oparty na gruntownych badaniach dotyczących przestrzeni pracy oraz analizie potrzeb naszych pracowników. W procesie decyzyjnym kierowaliśmy się nie tylko aspektami funkcjonalnymi, lecz przede wszystkim dążeniem do stworzenia środowiska sprzyjającego komfortowi pracy i realizacji naszych celów biznesowych. Dlatego też, po licznych warsztatach i wywiadach z naszymi pracownikami, zdecydowaliśmy się na VIBE. Dodatkowo wybór neutralnego klimatycznie budynku wpisuje się w ważne dla nas założenia ESG i stanowi wyraźny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej. Ta nowoczesna i ekologiczna przestrzeń sprawi, że każdy – zarówno nasi klienci, jaki i pracownicy będą czuć się w niej dobrze – komentuje Renata Kabas-Komorniczak, partner zarządzający Rödl & Partner.
Cieszymy się, że mogliśmy wspierać naszego Klienta w tym kluczowym procesie. Wybór odpowiedniej lokalizacji wymagał zrozumienia specyfiki działalności firmy Rödl & Partner i jej długoterminowych planów. Ta transakcja to dowód na to, że dzięki współpracy i zaangażowaniu wszystkich stron można osiągnąć cel, który przyniesie korzyści naszemu Klientowi na wiele lat – mówi Anna Szymańska, dyrektor Działu Powierzchni Biurowych w Newmark Polska.